REKLAMA
Znaleziono 2626 wyników
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskimartykuł
Pokaż artykuł
Karuzela Holding otworzyła nowy park handlowy w woj. śląskim
12 czerwca br. w Jastrzębiu-Zdroju został otwarty najnowszy park handlowy działający pod logo Karuzela. Największy kompleks w regionie na powierzchni około 12 000 mkw. zapewnia klientom ofertę 15 dużych sklepów.
Czeski producent odzieży sportowej i outdoorowej otworzył sklep w Magnolia Parkartykuł
Pokaż artykuł
Czeski producent odzieży sportowej i outdoorowej otworzył sklep w Magnolia Park
Największa galeria handlowa we Wrocławiu powiększyła grono swoich najemców o czeskiego producenta odzieży sportowej i outdoorowej, firmę Alpine Pro. W ofercie tej marki są kurtki, buty, koszulki i akcesoria dla osób lubiących aktywny tryb życia. Za jakością marki przemawia fakt, że Alpine Pro od 2010 roku ubiera czeskich olimpijczyków.
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołominartykuł
Pokaż artykuł
Dwie polskie marki modowe nowymi najemcami Galerii Wołomin
Do grona nowych najemców Galerii Wołomin pod Warszawą dołączył Estilo Butik. Wkrótce swój salon otworzy również marka Greenpoint. Na klientów centrum czekają najnowsze, jesienne stylizacje i wysokiej jakości odzież oraz galanteria.
ALDI otwiera kolejny sklep we Wrocławiu. Ostani w tym roku w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
ALDI otwiera kolejny sklep we Wrocławiu. Ostani w tym roku w Polsce
Niemiecka sieć ALDI otwiera ostatni w tym roku sklep w Polsce. Nowy obiekt zostanie oficjalnie otwarty w poniedziałek 30 grudnia o godzinie 6:00 rano we Wrocławiu, przy ul. Kiełczowskiej 50, na terenie Vendo Park Wrocław, w północno-wschodniej części stolicy Dolnego Śląska. Będzie to 363. sklep tej popularnej sieci w naszym kraju.
Rozpoczęła się budowa parku handlowego KORONA w Krośnie Odrzańskim [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Rozpoczęła się budowa parku handlowego KORONA w Krośnie Odrzańskim [WIZUALIZACJE]
W ścisłym centrum liczącego pomad 11 tysięcy mieszkańców Krosna Odrzańskiego przy ul. Szosa Poznańska w województwie lubuskim , powstaje największy w regionie Park Handlowy KORONA, którego inwestorem jest firma J. King. Budowa obiektu rozpoczęła się już w lipcu tego roku. Park Handlowy KORONA będzie posiadał około 12 000 mkw., ponad 15 sklepów oraz wygodny parking dla klientów. Komercjalizację obiektu prowadzi firma JB Development z Poznania.
Żabka Polska przygotowuje się do otwarcia nowego, wielkiego centrum logistycznego pod Warszawąartykuł
Pokaż artykuł
Żabka Polska przygotowuje się do otwarcia nowego, wielkiego centrum logistycznego pod Warszawą
Żabka Polska przygotowuje się do otwarcia nowego centrum logistycznego w Małopolu k. Radzymina pod Warszawą. Będzie to jedno z największych i najbardziej innowacyjnych centrów logistycznych w Europie. Uruchomienie nowego obiektu o powierzchni ok. 60 000 mkw. planowane jest w II kwartale 2023 r.
Leroy Merlin otwiera kolejny market w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Leroy Merlin otwiera kolejny market w Krakowie
Od czwartku, 1 grudnia 2022 r. mieszkańcy Krakowa i okolic będą mogli robić zakupy w nowym sklepie budowlano-dekoracyjnym Leroy Merlin przy ulicy Karola Bunscha 19. Będzie to już 77. sklep Leroy Merlin w Polsce, czwarty obiekt sieci w aglomeracji krakowskiej i szósty w Małopolsce.
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwijaartykuł
Pokaż artykuł
Sektor parków handlowych w Polsce ciągle się rozwija
Na pytania odpowiada: Juliusz Wawrzyniak, Prezes w firmie Genesis Property będącej jednym z liderów na polskim rynku parków i innych mniejszych obiektów handlowych.
Oto Park Koszalin – największy w regionie park handlowy otwartyartykuł
Pokaż artykuł
Oto Park Koszalin – największy w regionie park handlowy otwarty
Największy i najnowocześniejszy park handlowy w regionie Koszalina jest otwarty. W OTO Park znajduje się supermarket Lidl, największy w regionie hipermarket budowlany Leroy Merlin, jedyny w regionie pełnowymiarowy salon meblowy sieci Agata oraz 30 sklepów popularnych i cenionych przez klientów marek.
W woj. dolnośląskim został otwarty nowy supermarket Bricomarchéartykuł
Pokaż artykuł
W woj. dolnośląskim został otwarty nowy supermarket Bricomarché
26 lutego 2025 roku w Sycowie, w województwie dolnośląskim, nastąpiło oficjalne otwarcie supermarketu Bricomarché. To kolejna placówka w ramach dynamicznie rozwijającej się sieci sklepów „dom i ogród”, oferującej szeroki asortyment produktów dla majsterkowiczów, budowniczych i miłośników ogrodnictwa oraz trzecia, której inwestorami są przedsiębiorcy Grupy Muszkieterów. Nowy sklep mieści się przy ul. Strefowej 6 i jest prowadzony przez Annę i Waldemara Kruk, doświadczonych handlowców związanych z Grupą Muszkieterów.
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym rokuartykuł
Pokaż artykuł
Grupa Muszkieterów otworzyła 20. sklep Bricomarché w tym roku
Bricomarché kontynuuje ekspansję na polskim rynku, otwierając 20. sklep w tym roku. Łącznie pod szyldem Bricomarché funkcjonuje już 212 punktów sprzedaży w Polsce. Nowy sklep o powierzchni 1895 mkw. zlokalizowany w Jędrzejowie (woj. świętokrzyskie), rozpoczął działalność 9 października 2024 roku. Po raz pierwszy inwestorami kompleksu nieruchomościowego są przedsiębiorcy zrzeszeni w Grupie Muszkieterów.
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?artykuł
Pokaż artykuł
Trzy lata drogerii dm na polskim rynku. Jakie plany na przyszłość?
dm podsumowuje trzy lata działalności w Polsce i ogłasza dalszą ekspansję: prawie 80 sklepów do końca 2025 roku oraz podwojenie liczby drogerii w perspektywie najbliższych 3 lat. Sieć umacniania strategię omnichannel w Polsce, rozwija e-commerce i punkty ekspresowego odbioru zakupów, zwiększając dostępność swoich usług w całym kraju.
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]artykuł
Pokaż artykuł
Ruch w sklepach na minusie. W listopadzie spadki objęły wszystkie formaty na polskim rynku [ANALIZA]
Z danych pochodzących z monitoringu zachowań ponad miliona konsumentów wynika, że w listopadzie br. ruch w sklepach zmniejszył się w stosunku do analogicznego okresu ub.r. I dotyczyło to każdego formatu. Spadek ogólny był na poziomie niespełna 11% rdr. W przypadku sklepów spożywczo-przemysłowych wyniósł ponad 15% rdr. Nieznacznie zmniejszyła się także liczba samych klientów. O niecały 1% wzrósł za to czas spędzony w ogóle w sklepach.
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarketyartykuł
Pokaż artykuł
W Polsce najwięcej klientów tracą hipermarkety
Analiza zachowań konsumentów w ponad 37 tys. sklepów spożywczo-przemysłowych wykazała, że w 2023 roku nastąpił prawie niezauważalny spadek ruchu rdr. A w jeszcze mniejszym stopniu ubyło klientów. Niemniej liczba wizyt zmniejszyła się rdr. niemal w każdym obserwowanym formacie, a najbardziej w hipermarketach – o 8,1 proc. rdr. Tylko dyskonty odnotowały wzrost i to niewielki, bo o 1,2 proc. rdr.
Odbudowa rynku hotelowego w Polsce stała się faktem [RAPORT]artykuł
Pokaż artykuł
Odbudowa rynku hotelowego w Polsce stała się faktem [RAPORT]
Jak wynika z najnowszego raportu Trends Radar „Nieruchomości na fali zmian” przygotowanego przez zespół międzynarodowej agencji doradczej Cushman & Wakefield, rynek hotelowy w Polsce notuje konsekwentny wzrost popytu i kluczowych wskaźników dotyczących wyników hoteli. Tak pozytywna sytuacja powinna mieć swoją kontynuację również w 2024 roku, kiedy spodziewana jest między innymi odbudowa liczby noclegów udzielonych gościom zagranicznym. Długoterminowo rynek mocniej skoncentruje się na modernizacjach istniejących obiektów hotelowych, wdrażaniu w nich nowoczesnych rozwiązań technologicznych i tych związanych z ESG.
Czy w 2024 roku podwyższona inflacja obciąży portfele Polaków?artykuł
Pokaż artykuł
Czy w 2024 roku podwyższona inflacja obciąży portfele Polaków?
Rok 2023 przyzwyczaił nas do spadającej dynamiki cen. Ze szczytów inflacji konsumenckiej (CPI) na poziomie 18,4% zeszliśmy do 6,2%. Amplituda imponująca na tyle, że termin „dezinflacja” przebił się do mainstreamu. Jest się czym chwalić, ale są i powody do obaw. Do celu (2,5%) wciąż daleko. Ponadto dane mówią, że im niższe poziomy tempa wzrostu cen będziemy osiągać, tym trudniej o dalsze spadki. Rośnie także ryzyko odbicia. W niniejszym artykule przeanalizujemy aktualną sytuację inflacyjną w Polsce i zastanowimy się, czy warto przygotować się na ewentualne utrzymanie tempa wzrostu cen na podwyższonych poziomach przez kolejne lata.
Nowe miejsca pracy! LPP rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w woj. kujawsko-pomorskimartykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy! LPP rozbudowuje Centrum Dystrybucyjne w woj. kujawsko-pomorskim
W pierwszych dniach kwietnia rozpoczęły się prace budowlane na terenie Centrum Dystrybucyjnego LPP w Brzeskiej Strefie Gospodarczej. Rozbudowa obiektu, zgodnie z ogłoszoną pod koniec marca br. decyzją, ma na celu wzmocnienie zaplecza logistycznego, umożliwiając obsługę rosnącego wolumenu sprzedaży marek LPP na rynkach Centralnej i Południowej Europy. Generalnym wykonawcą drugiej hali magazynowej brzeskiego obiektu została firma Dekpol.
Od pomysłu do realizacji – wielka rozbudowa wrocławskiego lotniska [WYWIAD]artykuł
Pokaż artykuł
Od pomysłu do realizacji – wielka rozbudowa wrocławskiego lotniska [WYWIAD]
Trwa największa w historii rozbudowa Portu Lotniczego Wrocław. Inwestycja olbrzymich rozmiarów, a co za tym idzie równie dużych wyzwań zarówno ze strony logistycznej, finansowej jak i tej „zwykłej” – ludzkiej, bo wymaga pracy wielu osób. Wszystko po to, by wrocławskie lotnisko stało się jednym z najnowocześniejszych w Europie.
[Wrocław] Centrum handlowe na Bielanach powiększy się dwukrotnieartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Centrum handlowe na Bielanach powiększy się dwukrotnie
120 nowych sklepów, 1,5 tys. dodatkowych miejsc parkingowych i o 60 tys. mkw. więcej powierzchni han...
REKLAMA